fredag hela veckan

Den här veckan har det varit fredag hela veckan, åtminstone måndag, tisdag och onsdag och såklart idag fredag. Tårta har serverats alla dessa dagar och varje gång har jag ätit alldeles för mycket. Såhär såg det ut när jag och Fia hade lagt beslag på tårtan. Jag äter inte tårta så ofta men när det väl blir så går jag all in ;-)
 
 
 
I eftermiddag är det jag och Li som är här, vi får se vad vi kan hitta på för projekt. Det kanske blir en omtapetsering eller något annat pyssel :-) Fredagsmys!
En fredag med den här pinglan kan ju inte bli annat än rolig!
I helgen kanske det kan bli lite pyssel hemmavid också, förberedelser inför stundande omtapetsering.
Denna härlighet från Ralph Lauren ska få pryda min vägg inom kort (hoppas jag, det beror lite på Mr. J)
 
Idag kan jag också konstatera att jag och datorer inte är några vidare vänner. Allt från postens paketbudssida till blogg, facebook och telefoner har bråkat. Jag ger upp så fort jag kan posta det här inlägget.
 
Hoppas ni får en trevlig helg!
kram/Malin
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: