vattkoppor, julinspiration och stulna telefoner

Sonen åkte på vattkoppor såhär lagom innan jul. Det var ju på ett sätt skönt att han fick vattkoppor nu så han är frisk till julafton.
Själv har jag lite svårt att få till den där julstämningen, beror det på att vi inte har någon snö? Eller blir det svårare och svårare att hitta den ju äldre man blir? Jag har inte ens börjat köpa julklappar än! Hoppas stämningen dyker upp snart
:-)
Har tagit fram några olika tapeter och tyger som jag tycker passar ypperligt bra till julen (annars också :-)
De kommer från Sandberg tyg & tapet, Decor Maison och Lim & handtryck.
 
Inredningsinspiration har jag dock så det räcker och blir över. Projekt kök är snart färdigt... väntar på målaren som ska sätta upp fondväggen (vi insåg att det fanns inget utrymme i det späckade schemat för att hinna med någon tapetsering). Målaren kommer f.ö. kl 07 i morgon bitti, jisses vad tidigt! hoppas han inte blir skrämd av min morgonutstyrsel :-) 
Melvins rum är på G, väntar in sambon som är väldigt seg i starten ;-)
 
Förra veckan blev våra telefoner här på jobbet stulna! Fasiken vad arg man blir när folk tar saker från de som ärligt jobbar ihop allt de äger (och inte stjäl det från andra). Först trodde vi att vi hade förlagt telefonerna (det har hänt) men när vi inte kunde hitta dem och när vi ringde och inte hörde någon signal så förstod vi att de blivit stulna, vi insåg det försent dock :-(
Man blir så arg när man inte kan lita på folk. Vi får väl hoppas att någon blir glad över att få en i-phone  i julklapp. Så håll hårt i era saker när ni är ute i julhandeln.
 
från det ena till det andra 
Varför inte ge bort ett presentkort på inredning i julklapp? Toppen tycker jag!
/Malin
 
 
 
 
 

Kommentera här: